Om Kærbo

Kærbo Rideklub blev grundlagt i juni 1994.

Den 1. april 2020 flyttede Kærbo fra Holing til Lundvej 36, 7400 Herning og 1. april 2023 er vi flyttet ind hos Stald Louis på Nr. Vejenvej 15, 7400 Herning

Rideklubben er en lille rideklub med heste og ponyer i forskellige størrelser.

Klubben besidder en stor lys ridehal med nyanlagt fiberbund.

På Kærbo er hestenes velfærd i fokus – alle heste har faste foldmakkere og bliver lukket ud og ind på fold alle ugens dage fra 08.00-14.30. Hestene står på halm, for at sikre den nødvendige tyggetid i løbet af natten, men der er også mulighed for selv at passe boksen med anden strøelse.

Personalet står for fuld udmugning 3-4 gange om måneden. Kærbo har en velfungerende elevskole, hvor der både er plads til nybegyndere og øvede ryttere.

Vi har meget fokus på hestevelfærd, samt et godt sammenhold på Kærbo. Rideklubben er et dejligt sted for både hest og rytter. Der er plads til både konkurrenceryttere og hyggeryttere.

Hvis Kærbo Rideklub lyder som noget for dig og din hest, er du altid velkommen til at komme forbi og kigge.

Staldansvarlig Gitte Eriksen 20 14 13 26